sobota, 28 marca 2015

Black dress

Dzisiaj przychodzę do Was ze stylizacją ,bardziej na święta,imprezy okolicznościowe .
Założyłam dziś śliczną sukieneczkę koloru czarnego z uroczymi białymi wstawkami jakimi są kołnierzyk i mankiety ,sukienka jest z firmy Franceska Fashion , mankiety i kołnierzyk są odpinane i to cieszy mnie jeszcze bardziej  . Buty to zwykłe czarne szpileczki ze wstawkami złotymi . Założyłam czarną torbę z HM Jeśli chodzi o biżuterię to miałam tylko perłową bransoletkę. Spięłam włoski w uroczy koczek i wyszło prosto,skromnie ale z klasą no i to kocham . Może dla niektórych będzie za proste,za grzeczne ale własnie mi tak odpowiada najbardziej . Makijaż zwykły,dzienny ,nic specjalnego . Paznokcie mam hybrydowe koloru różowo-złotego . Polecam Wam dziewczyny Ewę Czarnecką  <3
____________________________
Zapraszam do obejrzenia fotek i dziękuję mojemu Wilczkowi za cudaśne foteczki. Dziewczyna ma naprawdę talent <3




















Dress - Franceska Fashion
Shoes - no name
Braceled - Gift
Bag - HM




45 komentarzy:

  1. Przepiękna sukienka, pasuje do Ciebie :)
    Pozdrawiam serdecznie, MÓJ BLOG/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna sukienka! Już dawno takiej szukałam :) Zdradź proszę, gdzie ją kupiłaś i ile kosztowała, bo nigdzie nie mogę nic znaleźć na temat Fashion France :)

    Ściskam mocno,
    www.NIECH-PANI-PATRZY.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana dziekuje <3 dokladnie to sklepik maly Fraceska Fashion, maja dp na facebooku pozdrawiam <3

      Usuń
  4. Ta sukienka ma coś w sobie przyciągającego!

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładna, elegancka sukienka, idealna na świąteczne spotkania. Białe kołnierzyki uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam słabość do takich pensjonarskich sukienek. Chyba chodzi o ten biały kołnierzyk ;) Ślicznie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak zdecydowanie kolnierzyk jest sprawca uroku sukieneczki, dziekuje bardzo <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Uroczo w niej wyglądasz!

    http://unusualwhiterose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. Dziekuje kochana odwiedze i rowniez Wesolych a przede wszystkim spokojnych świąt <3

      Usuń
  10. elegancko i z klasą, sukienka piękna! i super, że ma odpinany kołnierz i mankiety, dzięki temu są 2 sukienki/stylizacje w jednym :)
    pozdrawiam i Wesołych Świąt życzę!

    OdpowiedzUsuń
  11. uroczy ten koczek;) i piękna spódniczka;)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześliczna ta sukienka! Bardzo Ci pasuje :)

    http://natalieownstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Jesteś śliczną dziewczyną <3 Sukienka jest przepiękna, może ją kupię.

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziekuje a sukieneczke naprawde polecam <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna sukienka, bardzo podoba mi się torba :) Lubię taki styl, elegancko i prosto . Zapraszam do mnie i zachęcam do obserwacji :*

    http://blummm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale Ci świetnie w takim koczku! I w ogóle przeuroczo wyglądasz w tej sukience :)

    OdpowiedzUsuń
  17. No nie wierze!Ala dziekuje dziekuje dziekuje <3 uwielbiam twojego bloga i cala Ciebie <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny post. :) Czekam na więcej.
    ___
    UWAGA! BARDZO NAM NA TYM ZALEŻY! WALCZYMY O ŻYCIE TOMKA! POMÓŻ!!! LICZY SIĘ KAŻDY GROSZ! http://www.siepomaga.pl/jeszczenie
    POMÓŻ TOMKOWI WYGRAĆ WALKĘ O ŻYCIE!!! DLA CIEBIE TO NIC, DLA NIEGO TO WSZYSTKO!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny post! Zakochałam się w tych zdjęciach <3 Piękna sukieneczka! Pozdrawiam i obserwuję :))
    voquebae.blogspot.com Wpadnij w wolnej chwili i zostaw coś po sobie, jak możesz :))

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne zdjęcia, jesteś bardzo śliczna!:)
    obserwuje i czekam na więcej takich postów:)
    www.niekontrolowanee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiękna, elegancka stylizacja. Bardzo lubię taki wysublimowany minimalizm. Cudowna modelka i bardzo dobre zdjęcia.

    ksiezycova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. cudna ta sukienka <3
    http://polinapaola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń