sobota, 21 marca 2015

casual style #3

Dzisiaj pierwszy dzień wiosny więc i chęć do robienia fotek.Wybrałam się na nie z moim kochanym Wołoskiem . Dzisiaj znów casual bo uwielbiam uwielbiam luźny styl , do poprzedniej notki mieliście wiele zarzutów ze nie pokazałam całej stylizacji ,zaś gdybym, nic nie dodała byłyby foszki ze nie dodaje notek .Także dzisiaj zmieniłam wszystko i mam nadzieję ,że nie będziecie mieli sie do czego doczepić .  Koszulka ma w sobie bardzo dużo elementów i to ona jest na pierwszym planie . Jest cała czarna firmy Diamante Wear , przy szyi ma motyw dymu , na rękawkach dwa białe paski , z tył€ jest duży napis , który uwielbiam- "Smokers Club " . Dostałam ją od chłopaka , do tego dodałam bordowe rurki , wywinęłam nogawki , założyłam moje czarne buty ze złotymi łańcuchami , o które właśnie był płacz ,że nie pokazałam . Dodatki to dwie bransoletki perełkowe oraz mój ulubiony złoto-biały zegarek noszony na prawej ręce , bo tak :D . Ktoś na asku poprosił o kosmetyki do makijażu a więc
podkład - Rimmel |Lasting Finish 100 " Ivory "
Tusz - Rimmel
Eyeliner - Eveline
kredka do brwii - jakaś z drogerii kolor , ciemny brąz
Zapraszam do zdjęć , komentowania , linki do mnie znajdziecie jak zwykle miedzy zdjęciami .
Klaudia dziękuję za super dzień , dodam mini backstage :D
_________________________


ASK 













Trochę backstage'u :



Zdjęcie podkładu , tuszu , eyelinera :

Trochę Klaudusi <3 :





t-shirt - Diamante Wear
Trousers - -----------
Shoes - "Buty Wioli " Zwoleń
Braceleds - gift
Wrist watch -Spar

8 komentarzy:

  1. Ja biale bransoletki i bialy zegarek zastapilabym czarna sznurkowa ozdoba np.zegarek na skorzanym czarnym pasku z koralikami albo po prostu jakies ciemne bransoletki ,wszedzie ich pelno.Te biale nie za bardzo pasuja ale stylizacja fajna ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cenie twoje zdanie, ale dla mnie lepiej tak <3

      Usuń
  2. Po pierwsze to blog modowy wiec dlaczego z takim wyrzutem mówisz o tych co pisali że nie pokazałaś całej stylizacji? O to chyba chodzi opisujesz jakąs rzecz to ją pokauj każdy chyba chciałby to zobaczyć skoro opisałaś. :) Ceń czyjąś '' krytyke '' i bierz z tego jakieś wskazówki!
    Co do tej stylizacji bardzo podoba mi się ta bluzka... nie jest takim klonem jak te inne o podobnych motywach czarno białe z napisami itp. Bluzka świetna chłopak wiedział co dobre!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co ty xd noe pisalam tego z wyrzutami tylko 100razy pisalam dlaczego nie bylo calej xd ja przyjmuje krytyke spokojnie tylko wy tez mnie sluchajcie bedzie dzialalo to w obie strony:) oo dziekuje bardzo <3

      Usuń