środa, 11 marca 2015

casual style #2

Blog zawieszony na czas bliżej nieokreślony ze względów braku dostępu do komputera/laptopa.
Dodaję teraz notkę ,bo chwilowo mam . Nic szokującego bo zwykły casual , jużdrugi tutaj <3
dziękuję za 10tys.wyświetleń jejku to dla mnie tyle znaczy <3
Ale bez zbędnych ceregieli , przechodzimy do stylu.
Nałożyłam zwykłą czarną bluzę z wyćwiekowanym diamentem na klatce piersiowej, do tego proste ciemne jeansy,a buty czarne ze złotymi łańcuchami.Dodatki to mój wiecznie żywy złoto-biały zegarek i bransoletkę,która się składa z perłek i małego zawiniętego złotego wężyka i opadającej złotej kokardki.
Ostatnio zaczęłam prostować włosy a co a tym idzie używam produktów do ich pielęgnacji i pytanie czy jakąkolwiek moją czytelniczke interesowałby taki temat notki ? :o i czy zrobić serię swojej interpretacji "Zniszcz ten dziennik" ?
Zapraszam do zdjęć,linki do mojego fb , aska etc.jak zwykle znajdziecie pod zdjęciami i Klaudynce dziękuję za cudne zdjęcia <3

ASK <-- NOWY














(blouse - CROPP
jeans - no name
boots - "Bucik"Zwoleń
watch-no name
braceled-gift)

fot.Klaudia Wilk <3

5 komentarzy:

  1. Zastanawia mnie dlaczego opisujesz całą stylizację a na zdj jej nie ukazujesz...
    Skoro w sumie to blog modowy wydaje mi się że opisując,powinnaś również pokazać jak to dokładnie wygląda. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo nie mialam ani jednego zdj w calosci a chcialam zeby czytelniczki sb wyobrazily mniej wiecej cala stylizacje, juz niedlugo bede miala wlasny sprzet z pilotazem i sama bede focila na bloga to wszystko co chce, wystarczy poczekac

      Usuń
    2. Bo nie mialam ani jednego zdj w calosci a chcialam zeby czytelniczki sb wyobrazily mniej wiecej cala stylizacje, juz niedlugo bede miala wlasny sprzet z pilotazem i sama bede focila na bloga to wszystko co chce, wystarczy poczekac

      Usuń
    3. Coś ci na ustach wyskoczyło..

      Usuń
    4. Bylam chora?zawsze jak jestem chora mam wysypane usta, jakis problem z tym?nie sadze.

      Usuń